معرفی کانون

 | تاریخ ارسال: 1402/7/15 | 
کانون توسعه مهارت های مدیریتی
 شاید مارو باتوجه به برنامه ها وتبلیغاتی که تا الان داشتیم شناخته باشید. یک کانون تازه تاسیس به تاریخ تولد ۱۴۰۱/۱۰/۵ که به منظور تربیت و آمایش نیروهای جوان نخبه دانشگاهی برای پذیرش مسولیت های اجتماعی شروع به کار کرد.
هدف از تاسیس این کانون شناسایی و تربیت دانشجویانی است که علاوه بر دارا بودن استعداد علمی و قدرت حل مسائل مختلف صنعتی و مهندسی، دارای روحیه مدیریت و رهبری یک تیم هستن
از آنجایی که در دروس دانشگاهی و سایر کارگروه هایی که کار علمی انجام میدهند، به جنبه مدیریت راهبردی کمتر توجه میشود، این کانون قصد دارد با برگزاری کارگاه های آموزشی و دعوت از اساتیدی که علاوه بر کار علمی در دانشگاه بسیاری از پروژه های صنعتی را هم رهبری میکنند برای برگزاری کارگاه ها استفاده کرده و مهارت دانشجویان در این زمینه را تقویت کند.
در این کارگاه ها و آموزش ها روی هریک از توانایی های فردی و اجتماعی تمرکز خواهد شد که عبارتند از:مهارت‌های نرم،تحلیل‌های اقتصادی لازم،مدیریت کسب‌و‌کار‌های جدید،مهارت نظم ،مهارت‌ارتباطات سازنده با دیگران ، شبکه سازی افراد و غیره.
یک نکته قابل تامل این است که در این دوره ها و کارگاه هایی که کانون قصد برگزاری آن را دارد، تمرکز صرفا روی مدیریت صنعتی نیست بلکه مدیریت عمومی راهبردی مالک است که فرد بتواند مدیر خوب و کارآمدی باشد تا بتواند خط مشی گذاری درستی ارائه دهد، نه صرفا یک مدیر در یک پروژه صنعتی.
کانال تلگرام 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 299 بار   |   دفعات چاپ: 41 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر